تلفنی امام رضا را زیارت کنید!(خبر کاملا تایید شده)


چند ماه پیش در اسکایپ پیامی از مادرم داشتم که از دلتنگیش برای من و اینکه به امام رضا زنگ زده و برایم دعا کرده نوشته بود ظاهرا من آنلاین نبودم و پیامش رو نوشته بود .من چند دقیقه مغزم هنگ کرد و تو دلم گفتم:یعنی چی!؟اصلا حتی حدس هم نمیزدم بعدا که باهاش تماس گرفتم بهم توضیح داد و حقیقت داشت ،این داستان گذشت تا اینکه تو گوگل امشب سرچ کردم و فهمیدم داستان چیه .بله بازم رژیم نون دونی باز کرده و مردم رو سر کار گذاشته آخه اگه امام رضا بنده خدا زرنگ بود که مسمومش نمیکرد این مامون جز جیگر زده دوما تا خدا هست از غیر او چیزی خواستن شرکه  چه برسه به بوسیدن یک کوه از طلا و نقره که با دزدی از مردم بدست امده و درآمدش هم صرف موشک پرونی و ادمکشی میشه ،سرتون رو درد نیارم خبر رو بخونید و خودتون قضاوت کنید.ضمنا خودم هم زنگ زدم به شماره امام رضا ودیدم درسته شماهم میتونید امتحان کنید شماره تو خبر نوشته شده،لینک خبر هم زیر خبر نوشتم.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، به همت آستان قدس رضوی، ارادتمندان به آستان ثامن الحجج از این پس می‌توانند با تماس با روضه منوره از راه دور حرم حضرتعلی ابن موسی الرضا علیه السلام، را زیارت كنند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، به همت آستان قدس رضوی ارداتمندان به آستان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، از این پس می‌توانند با تماس با روضه منوره از راه دور حرم ایشان را زیارت كنند.

برپایه این خبر زائران آستان امام هشتم (ع) می‌توانند، با شماره 05112003334 تماس گرفته و پس از عرض سلام به این امام همام به طور تلفنی زائر حرم ایشان شوند.

قابل توجه است كه زائرانی كه در خارج از كشور قصد تماس با شماره مذكور را دارند از كد 0098 ـ كد كشور ایران ـ برای شماره‌گیری استفاده كنند.

————————————

شاید شما هم امروز دلت برای زیارت حرم ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) همانند كبوتر‌های حرمش به پرواز درآمده باشد.
اگر یادتان ماند و باران گرفت دعایی به حال بیابان كنید؛ التماس دعا.

http://www.ghadir.ca/content/view/524/83