حمل ونقل و خرید و فروش هرگونه کاندوم ممنوع و در حکم محاربه با خداست


تنظیم خانواده از واحدهای درسی دانشگاهها حذف شد

دوستان این خبر دیروز نظرم رو جلب کرد بد ندیدم چند خطی دربارش بنویسم .یک کم قدرت تخیلم رو بکار انداختم زور زورکی و سعی کردم ببینم اخر عاقبت این خبر در آینده چی میشه و چه تاثیری میتونه در جامعه بزاره .این احمقها که  تصمیم  گرفتن تنظیمش رو بهم بزنن ،منظورم خانوادس تنظیم خانواده ،عمرا بتونن ما ایرانیها از اولشم تنظیم نبودیم مثلا پدر خودم تنظیم از دستش در رفت و اینجانب +دنیا شدم من هم متاسفانه زبونم تنظیم نداره تو ایرانم کلا چیزی تنظیم نبود ،قانون ،عدالت،برابری،حقوق مدنی،تازه جغرافیمون هم تنظیم نیست ،جغرافی چرا؟! اخه شنیدم یه عده میخوان ایران رو تقسیم کنن ،بخدا اگه بزارم ،تنظیمشون رو بهم میزنم کور خوندن.تا اینجا جاهای خوب داستان بود .حالا به زوایای پنهان داستان سرکی بکشیم ۱.تولیدکنندگان کاندوم   ، این قشر پولدارتر شدنشون رو با گارانتی خدمتتون اعلام میکنم چون کاندوم احتکار میکنن و دولا پهنا میفروشن ۲.واردکنندگان کاندوم که دستی در آتش دارن و کاندوم انگلیسی و روسی و چینی وارد میکنن که مستری زیاد داره ،متوجه عراضم که هستید؟ آره همون.. ۳.قاچاقچیان کاندوم ،حتما میپرسید یعنی چی؟الان توضیح میدم وقتی کاندوم خرید و فروش و حمل ونقل واستفادش ممنوع بشه حتما جزء کالاهای قاچاق اعلامش میکنن و بنابر این از تولی کنند تا مصرف کننده یه جورایی مجرم حساب میشن ،اونم چه جرمی ،جرم سیاسی .چرا جرم سیاسی ؟! تو جیب هر کی یه کاندوم پیدا کنن فوری میگن مامور استکبار جهانی بوده و عضو موصاد بعد میارنش تو تلویزیون اعتراف میکنه که برای آموزش استفاده از کاندوم به اسراییل رفته بوده ضمنا عکس خدا رو هم پاره کرده ، بعد هم عمودی میبرنش و افقی میارنش ،که البته الان ممده تو ایران،ضمنا همه دنیا هم میدونن که بیشتر ادما تو بازجویی به مرگ کاملا طبیعی میمیرن،این که حرفی درش نیست و واقعیته.هم میهنان عزیز و گرامی  مواظب باشید ،یه وقت بخاطر اینکه پایینی رو رازی کنید بالای رو زبونم لال از دست ندید .خلاصه از ما گفتن

حدیث:قال الاخوند الاستفادتون من الکاندومن فی حکم المحاربتون با خداست و گر استفاده کردی کارت با خداست